O nás
Ahoj! 👋
Moje jméno je Jure a tohle je příběh o Chicatelle.
Pokud mě neznáte, pravděpodobně se ptáte, kdo jsem a co má proboha jeden náhodný chlap společného s jedním z nejprodávanějších krémů na suchou a atopickou pokožku ve Slovinsku!?
Nejprve se Vám tedy představím a povím Vám, jak se mi, jako někomu s atopickou dermatitidou, podařilo vyrobit krém, kterým jsem pomohl nejen sobě, ale i svým přátelům a nyní mnoha dalším.
Moje přecitlivělé mládí
Pamatuji si, že jsem jako dítě měl celou řadu kožních problémů. Moje kůže byla rychle podrážděná, suchá, svědivá a bolestivá na dotek.
Nejvíce vážnou reakci jsem zažil, když jsem se natřel opalovacím krémem, šel si zaplavat a potom si hrál na sluníčku. Byl jsem červený jako vařený krab a vypadal jsem jako špatně zbarvený chameleon se suchou vyrážkou
Doktor říkal, že mám alergii na slunce, tak mě před ním maminka začala skrývat co to šlo.
Pobyt u moře začal být nekonečným příběhem nošení pokrývky hlavy a zabalování do županu, zatímco moji vrstevníci běhali na sluníčku natření oxidem zinečnatým a pořád bílí jako stěna.
Trocha vánku, trocha chladu, slunce a nebo i třeba jen tak, bez příčiny, a hned jsem měl popraskanou kůži.
Kůže plná akné a sebevědomí
Sotva jsem si konečně zvykl žít s kožními problémy, tak se moje kůže kvůli akné velice zhoršila.
S jedním pupínkem vedle druhého jsem si nepřipadal zrovna jako nejlepší volba pro hezká děvčata.
Abych svůj neatraktivní vzhled maskoval co nejvíc jsem začal akné krýt makeupem.
Pro mnohé toto ne zrovna mužské počínání pro mně ale znamenalo zvednutí sebevědomí.
A nejenom to!
Také začátek kariéry ve zcela jiném oboru, než který jsem studoval na ekonomické fakultě v Lublani.
Moje kariéra
Můj zájem o dermatologii a psychologii dal základ tomu, že jsem se už jako dvacetiletý student stal vizážistou.
Moje vášeň mě pak zavedla do Londýna, kde jsem pracoval 3 roky jako hlavní vizážista pro kosmetický dům Yves Saint Laurent a podílel se tak na vývoji celosvětově úspěšných kosmetických produktů.
Jednou týdně jsem začal navštěvovat kosmetické laboratoře jedné z největších kosmetických společností, a proto jsem se velmi rychle seznámil s mechanikou fungování kůže.
Vlastní make-up kanál
Jakmile jsem pochopil fungování největšího lidského orgánu, moje kariéra začala vzkvétat, protože jsem dokázal vyřešit dlouhodobé kosmetické problémy mnoha lidí.
Následujících pár let jsem strávil tvorbou edukativního materiálu v oblasti péče o pleť a make-up na mojí platformě AdviseMyStyle
Nyní už tvořím edukativní content jen ve svém volném čase , protože před pár lety se v mém profesním životě stalo něco naprosto nečekaného.
Moje atopická pokožka
Během mé praxe profesionálního make-up artisty v nejprestižnějších obchodních domech po celém světě jsem začal čelit nové výzvě, a to zejména v zimním období.
Kůže na rukou se mi občas tak zanítila a vysušila, že často až praskala, krvácela, a pokožka byla viditelně začervenalá a zšupinovatělá. Sem tam jsem vzhledem svých rukou zákazníka i vyděsil a na popud toho jsem začal pracovat v bílých bavlněných rukavicích.
Na mojí kůži se objevovaly opravdu rozsáhlé ekzematické léze a nemohl jsem přijít na žádný způsob, jak stav svých rukou zlepšit.
Ocitával jsem se tak v začarovaném kruhu nepříjemných pocitů, který se zdál až nekonečný.
Vítězství nad atopickou dermatitidou
Jednoho dne jsem nemohl najít bavlněné rukavice, tak jsem si na pokožku zkusil nanést nový make-up, který jsme vyvinuli v laboratořích L’Oreal.
Okluzivní formule produktu udržovala vlhkost v pokožce a i přesto má kůže mohla dýchat.
Po několika použitích se můj stav pokožky výrazně zlepšil a moje atopická dermatitida začala ustupovat.
Stvoření Chicatelly
Aktivní okluzivní složky jsou skvělé, ale mají jeden problém.
Většina, zejména těch cenově dostupnějších, pokožku z dlouhodobého hlediska vysušují, což je pro atopickou dermatitidu to nejhorší.
To mě inspirovalo k výrobě vlastního krému.
Vývoj receptury z přírodních surovin zabral tři roky. Nepovedlo by se mi to však bez pomoci mojí kamarádky, která vlastní špičkovou kosmetickou firmu a jejího týmu expertů.
Chicatella a její začátky
Nejprve jsem Chicatellu dal na vyzkoušení svým přátelům, kteří, hned po vypotřebování prvního kelímku, chtěli další.
Potom mě začali kontaktovat jejich přátelé a zanedlouho potom i lidé, které jsem vůbec neznal.
Všichni chtěli vyzkoušet Chicatellu! Krém který jsem v podstatě vymyslel pro sebe.
Když jsem zjistil, že jsme vyvinuli něco, co pomáhá zlepšit život mnoha lidem, rozhodl jsem se otevřít internetový obchod a pomoci tak co nejvíce lidem.
Pamatuji si dobu, kdy jsme ještě neměli sklad a balíčky byly všude kde to jen šlo… 👇😅🙈
Chicatella roste
Prátelé mi říkali, abych neprodával produkt, jehož výrobní cena je tak vysoká a naopak prodejní tak nízká, online.
Podle nich to nebyl dobrý nápad.
Chicatella je vyrobena z těch nejčistších certifikovaných surovin, jejichž pořizovací cena ani při větším množství příliš neklesá.
Takto jsme balíčky Chicatelly balili tenkrát doma…)
Ze začátku to znamenalo, že s každým prodaným kusem Chicatella nebo novým zákazníkem jsme se vlastně dostávali do mínusu.
Většina lidí si ale krém objednala znovu, a tak jsme z dlouhodobého hlediska začali náklady pokrývat.
Mnoho zákazníků se nás ptá, proč neotevřeme kamenný obchod. Pravda je taková, že naše marže je tak nízká, že si to nemůžeme dovolit.
Mohli bychom zvýšit cenu, ale tím by byla Chicatella méně dostupná, což by odporovalo našemu hlavnímu cíli – aby byl náš krém dostupný co nejvíce lidem.
Chceme, aby Chicatella nebyla jen naším příběhem, ale příběhem každého, jehož životů se dotkne.
Naše komunita
Tým Chicatelly zatím tvoří jen malá skupinka lidí.
Nika, která se stará o zákazníky.
Klemen, který spravuje online reklamu.
Mí báječní rodiče a pár milých studentů, kteří nám chodí třikrát týdně pomáhat balit krémy do krabiček.
Moje maminka, dnes už dětská lékařka v důchodu, nám s Niki pomáhá odpovídat profesionálně na složitější otázky, zatímco tatínek je špičkový koordinátor.
Nyní bychom Vás rádi vtáhli do našeho příběhu, abyste nám pomohli rozhodnout, jaké obaly vyrobit, jaké krabičky zvolit a především jaké nové produkty v budoucnu vytvořit.
Máme skvělou formulu a věříme, že je v ní skrytý ještě velký potenciál.
Přidejte se k našemu týmu tím, že se přihlásíte k odběru našeho newsletteru.
Budete dostávat skvělé články týkající se správné skincare a slevové nabídky, které budou dostupné pouze pro naše nejvěrnější zákazníky. Sem tam Vám zašleme informaci o dalším směřování firmy a požádáme o Váš názor.
A ještě jedna věc! Slýcháme, že mnoho lidí by si přálo větší balení, ale toto je zatím cenově nejdostupnější.
Stále se také snažíme vytvořit biodegradabilní obaly.
Děkujeme za důvěru a jsme v kontaktu.
Jure